miercuri, 3 noiembrie 2010

Nunta celor discriminati...se stie !

Pentru inceput vreau sa va reamintesc ca sunt niste "discriminati", cel putin asa cred ei in nimicnicimea lor si nu trebuie sa ii condamnam pentru ca noi i-am tolerat, tot noi am fost cei care am fost de accord sa li se dea aurul in '90, tot noi ne-am chinuit sa le facem "bunletine" si "chertificat d nastre" cu care ei au plecat in UE sa ne reprezinte bine si mai ales noi suntem cei care ii trecem clasa cu toate ca ei nu stiu sa citeasca si sa scrie si in plus le mai dam si permis de conducere ca sa ne "calce pe cap" cu limuzina.

Am asistat fara voie la o nunta de rromi duminica care tocmai a trecut, a fost prima si sper si ultima.
O nunta cu mare fast si galagie, multa lumina si sclipici si mai ales mult mult kitschi si "caviar rrom-seminte de floarea soarelui".
 

Dupa cum va spuneam am asistat la partea "iesirea din biserica".
Treceam pe langa Catedrala Ortodoxa si am ramas surprinsa ca pe la orele 20 este nunta la catedrala.M-am oprit sa vad mireasa, recunosc ca imi plac miresele. Si ce sa vad din biserica iese o "frumoasa zana impanata", ...plina, dar plina de sclipici. Zau ca nu am vazut in viata mea asa ceva...o mai mare oribilitate, m-a zgariat pe retina. "Zana" era costumata intr-o rochie scurta in fata, undeva intre genunchi si glezna, de sub care rasareau niste cizme sclipicioase argintiu-aurii,avea trena plina de pene si sclipici, un voal cat toate zilele special cred pus ca sa mature cojile de seminte, si undeva prin spate prinse niste pene mari albe (din alea de se pun pe mese la nunti pentru decor). O ditamai oala cu sarmale in cap, plina de sclipici, cica coafura, si o coroana sanatoasa, ca doar asa isi pun zanele. Si dupa cum ma gandeam eu, o asemenea zana trebuie sa aiba si o voce firava si suoava, eh...la nici doi pasi facuti pe treptele bisericii se si aude un muget...."Trena...." Doamne, era mireasa.

Mirele, un alt icon de moda....si Botezatu ar fi fost invidios daca l-ar fi vazut. Arata ca un maharaja, insa avea si un joben negru cu ceva auriu....am aflat ca erau initialele lui si ale firavei zane.Acesta mai cara dupa el si un sacou stil indian...naiba stie ce stil...lung cam pana la genunchi si care parea sa fi fost negru candva, dar cred ca a trecut pe sub un stol de turturele si i-au cam lasat niste pete mari albe de ceva... .

Dupa ce le-au zburat suta de porumbei din niste lazi de lemn, ...or fi fost de aur ? ...si le-au bubuit cam vreo duzina de artificii de numai vedeai nimic....da, artificii la biserica... of! si popimea asta. Au urcat fericiti maharajahul si zana si s-au dus cu toate cele doua limuzinoaie si alte limuzinele catre tari mai minunate.

Mai cititi fragmente neamintite si aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dati-va cu parerea